Wednesday, July 3, 2013

KITA SAMA2 LANTIK LAWYER, FIGHT DALAM MAHKAMAH..AMACAM?

Oooo....dia hantar sms suruh pakai lawyer...ok!...ni bukan soal nak tunjuk hebat ke hapa...ni soal nak mempertahankan diri aku yg dianiaya.

Aku tak sejahat dia...aku masih boleh pk anak bini dia yg nak dibagi makan...Ya Allah, napalah aku ni terlalu baik hati sangat..masih ada hati perut? Tapi dia?...

Kalau betul aku nak tuntut harta dunia yg dia dah ambil, aku mengadu je kat biro...tipu tandatangan aku masa beli keta...jual keta secara tak sah...dia yg kena sumbat dalam lokap, bukan aku! Sms aku dok ugut2 aku nak sumbat dlm lokap...hangin je adik aku baca mesej dia....

Kawan2 aku semua nak turun belasah dia....eehhh toksah...biar org lain yg belasah dia..bukan aku....

biar org lain yg belasah dia..bukan aku....
biar org lain yg belasah dia..bukan aku....
biar org lain yg belasah dia..bukan aku....

Sepandai2 tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua...aku kena pegang pepatah tu...
kerana kebenaran bukan dtg sekarang...kebenaran selalunya lambat...tapi berbaloi!

Berbalik pada lawyer...aku dah malas nak pk pasal dia..buat semak otak aku je...jadi lagi cepat aku bercerai dgn dia, lagi bagus...hakimpun suruh aku lantik lawyer!

Bila aku sms dia, mintak alamat utk mahkamah hantar surat...dia bagi alamat kat taman jaya, sungai petani....hahaaaa...dia xtau agaknya yg aku dah tau dia tak dok sana...hahahaa...entah alamat sapalah yg dia amik kat google tu ekkk

Dgn penuh sombongnya, "Aku tau selok belok mahkamah....kau takkan lepas sampai mati..."

Hahaaaa......sombongnyaaaaaa

Tapi apasal mahkamah hantar surat saman dia lari pulak?..kata anak jantan kannnn?....

No comments:

Post a Comment